Ekonomi

Yurtiçi Kargo Türkiye’nin en itibarlı kargo markası seçildi.

Yurtiçi Kargo, Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen “B2B Mükemmellik Ödülleri” ve “Türkiye İtibar Endeksi” araştırmalarında Türkiye’nin en prestijli kargo markası ödülünün sahibi oldu.

Markadan yapılan açıklamaya göre Yurtiçi Kargo, Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi tarafından düzenlenen ve sonuçları oylamayla belirlenen Türkiye İtibar Endeksi araştırmasına göre 4. kez Türkiye’nin en prestijli kargo markası seçildi. 15 bin kişiden

Aynı şekilde aynı alanda kazananları belirleyen B2B Mükemmellik Ödülleri araştırmasında da kargo hizmeti alan firmalardan en prestijli iş ortağını seçmeleri istendi. Bu bakış açısıyla yapılan araştırmada kazanan yine Yurtiçi Kargo oldu.

“Uyguladığımız projelerin bizi doğru hedefe götürdüğünü görüyoruz”

Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, kazandıkları çifte prestij ödülünden gurur duyduklarını belirterek, “Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek adına yaptığımız yatırımların karşılığını almanın mutluluğunu yaşıyoruz. hayata geçirdiğimiz projeler bizi doğru hedefe götürüyor.” sözlerini kullandı.

Her zaman müşterilerinin konforunu artırmaya odaklandıklarını belirten Önyol, şöyle konuştu:

“Müşterilerimiz hangi uygulama ile daha sorunsuz bir deneyim yaşayacak? Müşterilerimiz kargolarını en hızlı ve sorunsuz şekilde nasıl teslim alıyorlar? Kullanıcılar kargolarını en sorunsuz ve en hızlı şekilde nasıl gönderebilirler? Biz bu sorulara hep alternatif cevaplar arıyoruz ve projeler üretiyoruz.Örneğin geçen yıl uyguladığımız ve müşterilerimizden çok ilgi gördü.Popüler ve kullanılan uygulama buna bir örnek.E-ticaret kargosu olan bir alıcı, “Kontrol Sende” uygulaması sayesinde kuryemizi uzaktan takip ve yönlendirme işlemlerini başlatabilirsiniz.”

“Bu yıl özellikle otomasyon projelerine ve yenilikçi teknolojilere yatırım yapıyoruz”

Yurtiçi Kargo’da eğitimin her şeyden önce geldiğini vurgulayan Önyol, markanın yıllar önce Türkiye’nin ilk dijital akademilerinden birini açtığını ve ülkenin her yerinde aynı standartlarda eğitim hizmeti verme becerisini kazanmış bir şirket olduğunu anlattı.

Yalnızca müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla 2022 yılında personele 7 bin 766 saat eğitim verdiklerini belirten Önyol, şu değerlendirmede bulundu:

“2023 yılında bu eğitimleri artırmaya devam ediyoruz. Bu rakamlara operasyonel, ekspertiz ve iş güvenliği eğitimleri dahil değildir. Sadece memnuniyet için verdiğimiz eğitimler toplam 7.766 saattir. Bu hassasiyet sayesinde Yurtiçi Kargo en az bir tanesine sahiptir. departman departmanları, tüm açık kaynak şikayet veritabanlarına göre şikayet alan ve müşteri memnuniyeti en yüksek kargo şirketidir.Bu yıl özellikle otomasyon projelerine ve yenilikçi teknolojilere yatırım yapıyoruz.Türkiye’nin ilk orta kıta kargo teslimatını gerçekleştirdik. geçen ay drone ile çalışıp görüntüleri kamuoyu ile paylaşmıştık.İnsansız hava araçlarına yönelik Ar-Ge çalışmalarımız tüm hızıyla devam ediyor.Kargo taşıyabilen insansız kara aracı çalışmalarımız devam ediyor.Yakında bu alanda da önemli mesafe kat etmiş olacağız. peki, biz de bu teknolojiyi müşterilerimize sunacağız.”

haberluleburgaz.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort